Ha en trevlig start på veckan!



Jag ville bara önska er en trevlig start på den nya veckan. Själv börjar jag veckan med ny medicin, tar bort mina oxycontintabletter och byter ut dem mot morfinplåster och hoppas att de ger samma effekt. Ska även precis iväg till sjukgymnasten där vi ska prova på att endast träna, alltså inte hänga i sträckbänken innan, ska bli spännande och se om ryggen pallar det. De senaste ca två veckorna har jag känt mig gladare än på länge, varför? Jo för att träningen börjar ge positiv effekt! Ju starkare jag blir i magen och ryggen desto bättre blir jag i ryggen för att musklerna håller diskarna på plats eller vad man nu ska säga. Och eftersom jag tränar mag- och ryggmusklerna dagligen så börjar jag känna mig lite lite bättre, det är inte mycket men jag kan ändå känna att det går åt rätt håll. Det finns tydligen hopp för mig med, hihi :)
Tjingeling.



Kommentarer

åh vad roligt för dig! :D

Godmorgon är allt bra?:D

Vad roligt att läsa! Skönt att det blir bättre.



Snyggt inlägg ovan, det var Maribel som slog på tangentbordet och skickade iväg kommentaren.


Kom ihåg






Trackback