För ett par dagar sedan..

Tänkte bjuda på lite bilder från i måndags som jag inte visat er ännu. Dom är tagna i Göteborg hos Therese under en av våra promenader. Kram på dig!! :)



We prayed to the suuuun.. (Jag, Therese och hennes mamma + lillasyster).



Självklart var det tråkigt att Liam blev sjuk de sista dagarna under resan MEN jag kan inte hjälpa att vara egoistiskt och tycka att det var lite bra. Jag fick ju vara hos Therese en hel vecka, egentligen skulle hon och hennes mamma bara komma på flygplatsen när vi landat för att säga hej en snabbis. Det blir ju tyvärr så att man inte träffas så ofta när vi bor över 30 mil ifrån varandra men när vi lix gör det har vi nedrans trevligt! Nästa gång blir det hon som får komma till mig då hon aldrig varit här :)



Kommentarer

therese såg ut att ha en väldans härlig krage/halsduk :o

oooh the sun<3 tur i oturen kan man ju säga att du kunde stanna en hel vecka hos mig =D

fram åt sommarn intar jag simrishamn så att our brain don't have to be apart anymore! =)


Kom ihåg






Trackback