Si så där 20 bilder..

Alltså jag har sorterat och sorterat alla hundratals bilder vi tog igår och jag får inte ner det mer än så här så jag hoppas ni inte har något emot bildbomber..

13.21 var det äntligen Kevins klass som sprang ut genom portarna.



Min fina och älskade farmor som är nere hos oss några dagar tillsammans med min och Kevins pappa.



Och Kevin såklart!



Sedan blev det kramkalas.




Pappa, Kevin och styvpappa Andreas. Ser ni så fint pappas skjorta har blåst upp också, haha.



Jag och min älskade broder <3 GRATTIS!!



Och min andra älskade broder, om ett par år är det hans tur.



Jag och farmor.





Sedan åkte vi hem för att äta middag och så där som vi (eller vi och vi, snarare mamma och farmor) dukat upp i uterummet.




Och ett paket som jag slog in till honom.



Sedan slutade vi det hela med att käka efterrätt.





Kommentarer

va roligt ni verkar haft, studenttider är alltid roliga :)



detsamma (=

fina bilder

skriv på denna lista, det är en insamling av röster för dem som vill att lucas och peyton kommer tillbaka till nästa säsong :)



http://www.petitionbuzz.com/petitions/oths9cmmhb

vilka härliga bilder :):)


Kom ihåg






Trackback