Nära havet vill jag bo..

Puh, skönt att vara hemma igen. I morse klev jag upp klockan 06.30 och det hör inte direkt till min vardag, speciellt inte på lördagar men vad gör man inte för att hinna gå på loppisar? ;) Var på två loppisar, en här i Simrishamn och efter den tog jag tåget till Ystad där jag gick på en till, hittade dock inget. Efter det så har jag spenderat hela dagen i Ystad, gått på stan och varit hos mamma på utförsäljningen. Här kommer min outfit från idag!



Sandaler//Köpta i Schweiz
Shorts//Avklippta second hand jeans
Skärp//Second hand
Linne//H&M
Väska//Second hand
Kofta//Second hand



Kommentarer
» lea

Snyggt :>

trevligt att det mesta var second hand också... lördags-loppisar är mysigt, lite synd att jag inte har körkort annars skulle jag åkt på dem här i närheten VARJE lördag :D


Kom ihåg






Trackback