En beställning..

Förut hatade jag verkligen att läsa, att bli påtvingad en bok i skolan var det värsta jag visste och jag kämpade mig igenom dem alla utan att tycka det minsta lilla om det. Men efter att jag började läsa Twilight och läste ut de fyra böckerna på ungefär en vecka så förstod jag vad det var andra pratade om. Jag förstod hur underbart det kunde vara att läsa och sen dess har jag betat av ett par böcker, helt frivilligt. haha.

För några veckor sedan läste jag En shopaholics bekännelser och tyckte den var riktigt bra så nu har jag gjort en stor beställning från cdon.com. Det fick bli de resterande böckerna från Shopaholic serien (minus den sista boken som inte kommit ut i pocket än, vill att alla böcker ska ha samma format), och Elsas värld som är fortsättningen till Elsas mode. Sedan hade de sån bra rea så The Vampire Diaries säsong 1 fick också följa med då den endast kostade 99 kr och den super fina och kärleksfulla filmen A walk to remember kunde jag inte stå emot då den bara gick på 19 kr. Hela lasset gick på ca 350 kr (inkl. frakt) vilket jag tycker var himla bra för en film, en seriebox och 6 böcker. Nu har jag mycket läsande att se fram emot i solstolen i sommar :)




Kommentarer
» Malin

Tycker du om tjejböcker och lite humor så kan jag tipsa om Marian Keyes böcker. Skitbra enligt mig ;D

Hej skulle du kunna vara jättegullig och rösta på min klänning :') Länken hittar du i menyn i min blogg :) Kram!

JAAA man ska ju läsa dom böcker man själv vill ;D

a walk to remember!

» amila

Oh sophie kinsellas böcker är så bra och roliga :)

bok serierna nattens hus och vampier acadamy e sinnes bra.. beroende frakallande kan jag lova..underbara

» Frida

Ja, Sophie Kinsellas böcker är grymt bra! Gillade du hennes stil så kan jag tipsa om "Flickan från tjugotalet", den är riktigt svår att lägga ifrån sig ;)


Kom ihåg






Trackback