+1350



Hejsan. Jag har varit borta precis hela dagen och kom hem för ca en halvtimma sedan då jag klickade igång datorn och gick in på blogg.se för att logga in på bloggen, och vad får jag inte syn på då? Jo, ett av mina inlägg ligger längst upp på deras förstasida. Så himla roligt! Hittills har jag haft över 1350 besökare, undrar om det är besöksrekord..? Kankse. Kanske inte. Men fortfarande förbaskat kul. Och alla fina kommentarer gör mig så glad, ni kan nog inte ana hur glad jag blir för varenda liten (eller stor) kommentar.

Många har frågat var jag handlar second hand, ber om lite tips osv och självklart ska ni får veta det MEN det tar jag i ett annat inlägg som dyker upp ikväll eller imorgon, så håll er uppdaterade.
KRAM KRAM KRAM!



Kommentarer
» Sanna

Vart ligger second hand? Svara gärna genom E-mail eller inlägg :)

» julle

W O W !

Det var den bästa jag kunde skriva!

WOW!

Helt fantastiskt!

Vilka 2hand shoppar du på? :) var ligger dem?

ÅTER IGEN! WOW.

Åter igen, fattar jag inte varför kissie är känd......

Hej! Måste börja med att säga att jag diggar din stil något enormt! SJUKT snygga kläder, och ännu bättre att dom är köpta på second hand. Själv brukar jag gå till Second Hand butiken här i stan och kolla, det är ibland jag hittar något fynd eller så. Önskar bara att det var större! För det är inte så stort. Jag undrar vart din Second Hand butik ligger, i vilken stad? :)

Kram från Evelina

Vet du någon bra second hand webbsida, var shoppar du second hand? :)

» CJ

SVAR: Ja men det ska du vara. :) Och stort grattis till framsidan!

Klart värd blogg att bokmärka, glad att jag halkade in här igår! Den fick mig att själv genast gå tvärs över gatan och in på Kupan i jakt på något nygammalt och visst hittade jag det :)



Härlig blogg, grym stil!

vad kul att hamna på första sidan, jag har gjort det en gång o då fick jag 2686 besökare, så du kommer nog få många fler säkert över 3000-6000 eftersom ditt inlägg var mycket intressantare än mitt!

hur som helst, vilken fin blogg med superfin design, :)


Kom ihåg






Trackback