Första juli

Hejsan! Jag tänkte visa er två av plaggen jag köpte igår på second hand-butiken här i Simrishamn, nämligen den här virkade tröjan och kjolen i mocka. Tröjan gick på 65 kr och kjolen på 95 kr. Det märks verkligen att jag är van att shoppa billigt, si så där 5-20 kr för ett plagg på loppis för direkt priset går över 50 kr tycker jag det börjar bli dyrt, haha! Men som sagt, de här plaggen var så fina så jag kunde ju inte inte köpa dem, eller vad tycker ni?



Skor//Second hand, tradera.se ca 600 kr
Kjol//Second hand, Second hand-butik i Simrishamn 95 kr
Virkad tröja//Second hand, Second hand-butik i Simrishamn 65 kr
Hatt/Second hand, loppis 5 kr

Väska//Second hand, loppis 10 kr



Kommentarer
» lea

Skitfina :> Men jag håller med dig där om priset.... Jag tror inte jag handlat ett plagg för mer än 200 kr sen jag köpte min vinterjacka. Och har nog inte handlat ett plag över 50 kr på några månader... man börjar bli snål ;)

» Malin

Jättefina var de! Älskar kjolen :)

» Anita

Sjukt snygga både två, skal på myrorna i löpet av dagen hoppas jag har like tur som deg :)

Jätte fint!

» Sofia

Sv; efter en dag i solen igår har jag fått en likadan bränna. Verkligen snyggt. ;)

Jätte fin tröja!! förstår att su inte kunde motstå!

Snyggt:D Händer idag då?:D

Älskar värkligen tröjan ! :D

Har lagt upp ett klipp där jag sjunger en Ellie Goulding låt! Kolla gärna in det och säg vad du tycker :D


Kom ihåg






Trackback