Tur?

Så sent som igår skrev ju jag ett inlägg om att jag ville köpa en skinnjacka (i fuskskinn till att börja med), gärna i en mc-liknande modell. Jag har hållit koll på säkert 25 olika skinnjackor på tradera men alla har rusat i priset och blivit för dyra för min smak så jag har avstått. Men så ikväll höll jag koll på en som inte ökade i priset så jag la ett bud och fick den 31 kr + frakt!! Jag är skitglad! Den ser ju inte exakt ut som en jag egentligen vill ha men den kommer duga gott och väl, bara den passar då.




Kommentarer

snygg:)

grymt fynd! hoppas den passar nu då =)



ska prata med pappa imorn om tåg så hör av mig om några dar. puss!

» lea

härligt hörru!

Brukar också bevaka en hel del auktioner.... det är bra för då hittar man typ "snittpris" vad man inte ska betala över :D


Kom ihåg






Trackback