Sommar och sol..

Vilken slapp och härlig dag jag har haft! Vid 12 gick jag ut på gården och la mig i en solstol där jag låg och stekte till just efter 16, jag har läst, lyssnat på Bob Marley och sovit lite. Äntligen vågar jag mig ut i solen igen också, ni minns ju kaske att jag brände mig rejält på bröstkorgen, i ansiktet och på överarmarna förra veckan men nu har det äntligen försvunnit. Men jag har verkligen varit försiktig idag, har haft på mig solskyddsfaktor 50 och smörjt in mig typ en gång i timmen med det och visst funkade det, jag är inte minsta lilla röd utan har bara blivit brunare. Lite så här slappt går jag omkring idag för övrigt.




Shorts//Avklippa second hand-jeans, loppis 10 kr
Bikini//H&M, 49 kr
Skjorta//Second hand, Loppis ca 15 kr
Hatt//Köpt på Lanzarote, ca 60 kr

Glajjor//Köpta på lanzarote, ca 70 kr



Kommentarer

Hej!

Nu har vinnaren på "Vinn en valfri hårprodukt från ForHair" avslöjats. Gå in på bloggen för att se om du är den lyckliga vinnaren.



DESSUTOM: En ny tävling har startats på bloggen där du kan vinna TVÅ VALFRIA "VAROR" från Miss Mary!! Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.

» anna

Härligt väder du verkar ha haft, här har det varit grått och tråkigt hela dagen :(

» Agnes

sv: ok, tack! :)

loppisar den kommande helgen....

svarte 9 juli intre 20 kr kl 11-14

gyllebo 10 juli kl 11-13

Grymt coola bilder.

Har lagt in en ny tävling på min blogg ikväll där man kan vinna ett rosa pris såklart :)

» ida

sv: det var så lite! :) vad gör du ikväll då?

snyggt!

» Alex

Skrev inte du i ett inlägg nyligen att du inte tränar? Eller missuppfattade jag? För, ursäkta men, den magen är ju inte schyst att ha utan stenhård träning ;)


Kom ihåg






Trackback