Skinnjackan på

Hejsan. Idag är det mulet ute så jag tyckte det var ett bra tillfälle för att visa hur min nya skinnjacka ser ut på. Jag är fortfarande så sjukt nöjd över den, kan vara det bästa köpet jag någonsin har gjort! Nu ska jag och broder fortsätta så spela The Sims 2 som vi började med igår, hade glömt hur underhållande det faktiskt var :)



Skor//Second hand, tradera ca 600 kr
Jeans//Lindex, ca 200 kr
Tröja//Second hand
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr
Keps//Kappahl, ca 80 kr



Kommentarer

Vilken fynd! En snygg skinnjacka är ju verkligen det ultimata ytterplagget :D

» ida

sv: precis! :) gud vad snygg din skinnjacka var förresten,

satan vad avis jag är på din skinnpaj!!

Helt rätt att ta tillfälle i akt att använda jackan så mycket som möjligt :D

» Frida

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Så snygga kläder!


Kom ihåg






Trackback