Mina köp från marknaden

Jag tänkte visa er vad jag köpte på marknaden igår. Först en Elvis-skiva (30 kr), för er som inte vet det är han min största idol inom musiken.



Vet inte riktigt vad jag ska kalla det här, den hängde i alla fall bland drömfångarna. Jag tyckte den var super fräck och jag ska göra om det till ett halsband! 25 kr kostade den.



En liten drömfångare för 25 kr, även den här ska jag göra om till ett halsband.



Och så en stor drömfångare. Får se vad jag ska göra av den men jag tyckte den var så fin och billig (50 kr) så jag kunde inte motstå :)



Vad säger ni, tror ni de små kommer bli bra som halsband?



Kommentarer
» Jenni

Älskar den stora drömfångaren, och dom små blir säkert skitsnygga som halsband! :)

Du som älskar Elvis borde verkligen åka till Memphis och besöka Graceland, även Sun Studios. Jag har varit där och jag tycker inte vidare mycket om han. Men det var jätte häftigt att se.



Den dyratse turen, VIP turen, på Graceland, då får du se allt som finns att se om han i utställnings väg. Man får gå in i hans sjukt snygga hus, hur många gånger man vill, se alla hans bilar, kläder, gå in i hans flygplan Lisa-Marie och så mycket mer!



Allt är as häftigt! :D


Kom ihåg






Trackback