It's all second hand

Hejsan! Idag invigde jag min nya poncho som jag köpte för någon helg sedan på en loppis för 10 kr och hur fin är den inte?! Jag stört älskar den. Och för första gången på läääänge får håret vila lite från massor av hårspray, plattång och allt vad det heter, sov inte ens i flätor i natt som jag annars alltid brukar göra. Det är egentligen inte för att jag tycker det är snyggare med flätlockar utan jag tycker bara det är så jobbigt att underhålla mitt "naturliga" hår och mina egna lockar, och håret brukar oftast inte vilja se ut som jag vill då det bara får torka och vara naturligt. Men idag så gick det tydligen :) Här är dagens outfit.



Skor//Second hand, tradera.se ca 600 kr
Shorts//Avklippta second hand jeans, loppis ca 10 kr
Skärp//Second hand, loppis ca 5 kr
Topp(poncho)//Second hand, loppis 10 kr
Hatt//Second hand, loppis 5 kr



Kommentarer
» Catja

Åhååå vilken fin toppp!!!

Grymt fint! (:

» Hedda

Allt du har på dig är underbart -

Love it!

snyyggt


Kom ihåg






Trackback