Förändringar

Igår satt jag och kikade i mitt bloggarkiv från sommaren 09 vilket alltid är kul, att kunna se tllbaka på vad man gjorde och så, speciellt då det var sommaren som vi flyttade ner till Skåne från Umeå. Jag gillar även att kunna se vad jag hade på mig, hur jag såg ut och än om jag inte har förändrats så mycket måste jag nog säga att största skillnaden är vikten. Visst vet jag att jag gått ner några kilon under de här åren men jag trodde absolut inte att det syntes så mycket för jag känner det knappt. Det lite lustiga är ju också att sedan dess har jag ju inte kunnat hålla i gång så mycket nu som då med tanke på ryggen och jag äter som förut så det skulle kännas mer logiskt att jag istället skulle gå upp.

Ja, ni ser kanske vilka två bilder som är nytagna och vilka som är från 2009?



Ni som bloggar, brukar sitta och kika genom era arkiv?



Kommentarer

Jag brukar!

Jag brukar också det! =)

grymt snygga outfits! =)

» Agnes

Var har du fått tag på byxdressen? :)


Kom ihåg






Trackback