Ett av mina bästa köp någonsin!

Idag gjorde jag ett av mina bästa second hand fynd någonsin, nämligen den här Petroff-jackan i äkta skinn för 300 kr. Varför jag är så nöjd är för att jag velat ha en exakt sån här jacka i säkert två år nu, en jacka i MC-modell med grova dragkedjor och rött foder. Jag har förut köpt två liknande skinnjackor på loppisar men tyvärr har de varit för stora då jag kommit hem och testat dem och därför sålt dem vidare men den här, den här sitter så som man vill att en skinnjacka ska sitta. Jag har även kollat på tradera och sett att det finns ute en där som ser likadan ut och den ligger redan på 730 kr fast än det är 10 dygn kvar tills auktionen går ut så det här var ett fynd. Äntligen har jag en snygg skinnjacka :)



Vad tycker ni om den?



Kommentarer

Vilket kap! Blir lite varmt just nu kanske :p

Riktigt snygg, förstår att du är nöjd över köpet!

» Anita

Et riktig heftig kap! hvilken tur du har :)

» Malin

Vilken tur du har, den är jättefin! :)

Fan vad snygg! :D

» anna

riktigt snygg jacka! :)

Oh. my. god. I love!

» zara

åå gud va snygg :) blir lite avis jag har kollat efter liknande jackor förut men sen fick jag en :)

» isan

is it for sale?email me please


Kom ihåg






Trackback