Eight

Har du någon favorit?




Kommentarer

nummer 7! :D

Skicka gärna en kommentar,om du går in och kikar! ;D

6:an

händer imorn?:)

» josse

SOMMAR OCH SOOOL :) Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/june/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

» ida

sv: ja det förstår jag! :) kanske är något man ska sätta upp på sin lista på att göra innan man dör? :D

Jaha, men ändå, bara att se dom måste ju vart rätt ballt!

Jag gillar nr 5 riktigt cool! ;D

» Alex

6, 7 & 8 är mina favoriter!

» Ida

2 & 5 ! :)



kan ju förövrigt oxå sä'ga att jag verkligen gillar din blogg, den är väldigt inspirerande. kul att du mest köper på loppis, du har en unik stil som är kul att se :)

» Lina

Sjuan var så där härligt sommar-bohem-fräsch :)

» Lina

3 & 4 & 7 är mina favoriter. :)

» Ebba

vad gör du för att hålla dig så jävla smal!?!?! :O

xoxo<3

hej igen Jennilie,mina vänner vill inte att jag ger ut mitt lösen och det,för dom vill inte synas på bloggen isåfall,kan du snälla ta bort kommentaren? (aa

Kram

Ida: Tack så jätte mycket för dina fina ord, de värmer :)

5!

Nummer 1 eller 7 :)

» Roni

6:an är överlägset snyggast;)

» Hedda

Ettan & sjuan är snygga!


Kom ihåg






Trackback