Ännu en beställning från nelly.com

För någon vecka sedan gjorde ju jag den här beställningen från nelly.com och så här ser klänningen ut på och här ser ni hur skorna ser ut på. Idag då jag kikade in på nellys rea ännu en gång fick jag syn på att kilklackarna som jag beställde i vitt även fanns i svart nu, de fanns i svart förut också men de var inte på rea så de kostade 499 kr vilket jag tyckte var för dyrt. Så då jag såg att de nu och var nedsatta till 149 kr kunde jag inte stå emot frestelsen! Långklänningen jag köpte var dessutom ännu mer nedsatt nu, till endast 89 kr så jag beställde en till sån också, fast i en annan färg såklart. 238 kr för en långklänning och ett par snygga kilklackar tycker jag inte var så farligt, dessutom vet jag ju hur de ser ut på mig (i andra färger då) så jag vet att de kommer passa :)




Från nelly.com, klänning 89 kr, skor 149 kr.



Kommentarer
» Bunny

Klänningen kommer bli ursnygg på dig!



Svar: Ska bli spännande att se :)

» Lina

jag beställde själv dom där svarta skorna igår, men måste bara fråga, är dom verkligen så små i stl som det står i kommentarerna? för jag skiftar mellan 40-41 och brukar alltid ha 40 hos nelly så beställde det såklart, men blev ganska orolig såhär i efterhand haha

Lina: Jag har vanligtvis stl 36,37 i skor och brukar alltid ta stl 37 då jag beställer från nelly och gjorde de på dessa skor. Dom är perfekta till mig, hade min fot varit två mm längre hade de inte passat så om du frågar mig är de lite små i stl. I vanliga fall brukar 37 vara lite lite stora åt mig och inte på gränsen till för små. Men jag hoppas dina passar :)


Kom ihåg






Trackback