Gårdagens inköp

Igår var jag som sagt och shoppade lite med Andreas och det här är vad jag kom hem med.
En waspie från H&M som jag fann på rean, jag kommer använda den som ett midjeskärp på oversize'a tröjor och linnen/klänningar!

Köpte även ett par svarta mjukisbyxor i lite finare form, ungefär som dom här nere. Dessa kommer dock från Gina tricot och jag köpte mina på Carlings.





Jag köpte även ett fint läppglans men det är inte så mycket att visa. Ja och så medicin då, om ni nån gång ser mig går jag säkerligen omkring med en påse från Apoteket, tråkigt men sant. Vet ni att jag har varit tvungen att äta så mycket receptbelagda mediciner sen i augusti att jag endast betalar 10% av ordinariepriserna? Ja det är sant, jag har 90% rabatt. Nästan så jag blir rädd.

Idag händer det inte mycket. Kommer nog inte orka ta någon outfitbild för jag ligger fortfarande i pyjamasen, tror det blir att krypa ner under täcket och se någon bra film och bara slappa :) Vad ska ni göra idag?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback