Trelleborg

Idag har jag och moder varit en sväng i Trelleborg då jag än en gång skulle magnetröntgas som jag gör där. Så förhoppningsvis får jag lite svar om mina "nya" ryggproblem nästa vecka. Efter röntgen var vi en sväng på stan, jag kom hem med några fina rea-fynd som jag visar nån annan dag! Igår sa jag ju att jag handlat en del på Röda korset och jag hade lite av det på mig idag, det svarta skärpet (5 kr), väskan (20 kr) och jeansshortsen (10 kr). Jeansshortsen var från början ett par jeans men jag satte saxen i dem! Min nya pälsväst från Nelly fick också åka på idag.


Skor//Bo-Ohlsson
Jeansshorts//Second hand
Skärp//Second hand
Tröja//Second hand
Skinnjacka//Köpt i London
Pälsväst//Nelly.com
Skinnvantar//Second hand

Kofta//Bik Bok



Kommentarer
» Sofie

Jag håller tummarna för dig att röntgen visar nåt positivt svar!! Vet precis hur det känns att gå och vänta..Finns inget längre än väntans tider...

Ps. Love your new black bag ;) Riktigt nice. (Är väskoman, hahahahaha. :) )

//Sofie

Snyggt! Måste även säga att jag gillar din header skarpt :)

Makalös snygg!


Kom ihåg






Trackback