Läsarstilen #36

Idag är det 14-åriga Anna som visar sin outfit här på bloggen, ni kan läsa hennes blogg här; Annasdaily.wordpress.com


långklänning: minimum
jeansväst: avklippt gammal jeansjacka
kängor: skopunkten
jacka: lindex
fransväska: mango
halsband: bik bok

Wow! Jag vet inte om jag kan få fram något mer än så just nu men ska försöka ändå. Hur snyggt liksom?!! SUPER SNYGGT är mitt svar. Nu vet jag exakt hur jag ska matcha min nya svarta långklänning, med min jeansväst såklart. Jag kan bara sitta och titta på den här bilden hur länge som helst, den är på något sätt fängslande. Det jag gillar är först och främst den coola looken med jeansväst, tröjan/klänningen men även själva Anna, håret, den avslappnade posen.. Ja allt med andra ord. Full pott! Och förresten, såg ni att hon bara var 14 bast? jag trodde att hon i alla fall var 16.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Håller med dig, det var ritkgit snyggt :)

» Anna

Åh. Tusen miljoner tack för alla fina ord! Verkligen, tack!

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om tre stycken pågående tävlingar på bloggen just nu.



tre stycken bloggsvars invite's;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-bloggsvars-invites.html#comment



ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och en om en brun utan sol sponsrad utav rosenserien.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-100-ml-brun-utan-sol-i-sam.html#comment



hoppas någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram


Kom ihåg






Trackback