I'm the winner!

Åh vad glad jag är just nu, jag har nämligen just fått reda på att jag vunnit en tävling. Jag tävlade hos Sara Strand om en cool ear cuff från Style Hurricane och vann som sagt. Jag har sett dom där ear cuffsen förut och tyckt dom vart riktigt balla och snart är jag ägare till en, wihoo. Så här ser den jag vann ut;



Tack så mycket Sara för att du gillar min stil och valde mig som ägare till ear cuffen :) Och förresten, klicka er in på hennes blogg för hon har en riktigt snygg stil och inspirerar väldigt mycket. Jag har länkat till henne en gång förut när hon var med i Läsarstilen men hennes blogg förtjänar att än en gång uppmärksammas.



Kommentarer
» hévi

GAAAAAAAAAAAAAAH! SÅ SNYGG!

Hévi- Ja att den var snygg, längtar så tills den landar i brevlådan! :D


Kom ihåg






Trackback