"En" veckas outfits..

Nu var det visst ett tag sen jag samlade ihop mina outfits och ni får lägga er röst på den ni tycker är snyggast, så nu blir det outfits från mer än en vecka tillbaka men. Så, har ni någon eller några ni gillar lite extra mycket? Säg gärna varför också :)





Själv gillar jag nummer 8 för att jag älskar mina nya jeans och min rödrutiga skjorta, tycker även bilden är rätt fin med bakgrunden och så, nummer 13 för att den är väldigt enkel men änså snygg sen gillar jag även superlockigt hår till en tajt mössa. Kanske nummer 5 också för att jag gillar min knallrosa tjocktröja dunder mycket.



Kommentarer

När jag kollade på bilderna fasnade jag för 3 och 9. Vet inte riktigt varför. Men dom var enkla men ändå snygga. t-shirten på 3 var ju super cool. Gillar 9 mycket, älskar svart och vitt, med hatt och allt. Me like!

» anna

7 & 8 :) 7 för jag tycker de byxorna och den tröjan är skitsnygga och passar perfekt tillsammans! 8 för att skjortan är riktigt snygg!

3, 9 och 13 =)

3 för att den är riktigt rockig o snygg!

9 för att den var väldigt enkel men åh så fin. svarta jeans + slapp vit tshirt + hatt kan inte bli annat än bra =)

13 för att den tröjan är så fin och jag håller med dig om att lockigt hår + tajt mössa är väldigt snyggt.

1 och 9 :)

föll direkt för 9an & 6an , sjukt snygga ! :) vart kommer byxorna ifrån outfit nr 6?


Kom ihåg






Trackback