Bloggen är min men även ERAN.

Jag fick en kommentar nyss som jag faktiskt nästan väntat på. Det är "Reb" som skrivit att hon gillade min blogg mer som den var innan när jag skrev mer om min vardag, inte bara kläder/outfits som det är nu. Jag har den här bloggen dels för min egen skull men även för er, jag menar hur kul skulle det vara att blogga utan läsare? Men tillbaka till kärnan i det här inlägget. Ärligt talat finns det är ganska enkel förklaring till varför jag bara bloggar mina outfits och shoppingfynd nu, jag har inget annat att blogga om.

Förut när jag bloggade mer om min vardag var jag bättre i ryggen vilket gjorde att jag kunde göra mer och när jag bodde i Umeå var jag med vänner och kunde blogga om vad vi gjorde, fikahäng, bio, fester, tokigheter osv. Min vardag är helt enkelt urtråkig nu, det enda jag gör är att sova, äta medicin, vara hos sjukgymnasten, ta outfitbilder och se på tv. Och ja det är faktiskt så i princip alla mina dagar ser ut. Ibland åker vi på stan en sväng, tar en fika eller går på nån loppis eller att jag följer med och handlar, det är ungefär höjdpunkterna i mitt liv just nu. Så förlåt om ni tycker bloggen har blivit tråkig men det är endast för att mitt liv är rätt så tråkigt just nu. Men det är klart, jag skulle kunna försöka få in lite vardag de få dagar jag lämnar hemmet förutom att åka till sjukgymnasten. Är ni fler än Reb som vill se mer av min (tråkiga) vardag i bloggen? Om så är fallet ska jag naturligtvis försöka slänga in lite vardagsinlägg nu och då också. MEN, ni som vill se mer vardag, är det något speciellt ni vill se eller ska jag bara visa det jag känner för och köra på lite blandat?



Kommentarer

man har upp och ner gångar i livet, det är inget fel att det syns i bloggen ,men jag gillar dina outfits också och förstår varför du väljer att inte alltid skriva om vardagen för jag har själv en ganska enformig tråkig vardag som arbetslös, och man vill ju inspirera och göra roliga inlägg som intresserar (=

» Sofi

Hej jo jag håller med Reb. Jag har tyvärr slutat att läsa din blogg regelbundet för de känns som om det alltid är typ 15 outfitsbilder och sen Inge mer. Att du har så många bilder gör att det går lite trögare å ladda för vissa av oss och då orkar jag inte kolla bloggen längre.

» Bunny

Din blogg är bäst om du bloggar om det du känner att du vill blogga om :)

Söta du jag gillar din blogg nu, men även förut.. Men absolut.. alltid kul med lite annat än endast outfits. Men jag förstår ju samtidigt varför...



STORA KRAMEN till dig!!!

Om jag ska vara ärlig tycker jag att din blogg är grym som den är! Det är en av mina favoritbloggar eftersom den handlar om just det jag gillar - mode och outfits! Alltid lika kul att kika in här och se vad du har fyndat på second hand och hur du klär dig. En stor inspirationskälla helt enkelt! :)

gillar din blogg som den är. både då och nu. tycker du ska blogga om det du själv känner för! =) självklart är det kul att läsa om din vardag också även om du kanske inte gör så mycket om dagarna. men blogga bara om det du känner för, annars blir det lätt framtvingat och stelt.



hoppas allt gick bra idag på smärtcentrum =)

kram min vän!

skulle tycka det var kul att se lite mer av din vardag utöver shoppingfynden och outfitbilderna :) saknar dina videobloggar som man blev så glad av :D

» Lina

Gillar din blogg precis som den är, ibland blir det lite mer outfit bilder än vanligt och ibland blir det lite mer om vardagen. Jag tycker att du själv ska känna av vad det är du orkar med, beroende på din situation, för outfit bilder än bättre än en tom blogg som får ett inlägg i veckan. Sen kanske inte ens vardag är så spännande ibland och då funkar ju mode som en bra bas att blogga om! :)

Sofi- Tråkigt att höra att du slutat följa den regelbundet men blir samtidigt glad att du följer den ibland för det måste ju innebära att du finner något intressant :) Jag har som sagt förklarat varför det blivit så här (pga min dåliga rygg) men ska försöka lägga upp vardagsinlägg ibland i alla fall. Och på tal om bilderna.. Jag har ärligt talat inte tänkt på att vissa har lite långsammare internet utan jag tänker att allas är som mitt. Dock gillar jag att ha många bilder men ska ändå ha dina ord i åtanke, lovar!

gillar den både nu och som den var. du kan ju blogga ibland om din "tråkiga" vardag som jag inte tror är så tråkig.



jag känner igen vad du känner, vad gör jag nu? sitter hemma och pussar på bebis, tänkt att det kanske är tråkigt men ja, det är mit tliv nu, finner man det tråkigt, ja då måst eman inte läsa :)


Kom ihåg






Trackback