Outfit lördag 5 februari!

Hej igen! Nu ligger vi på vårat rum proppmätta och halvt döda, jag ska seriöst gå och lägga mig snart för det är knappt så att jag orkar hålla uppe ögonen. Men innan det tänkte jag visa hur jag sett ut idag.



Skor//Bo Ohlsson 249 kr
Stort linne//H&M 49 kr
Kavaj//Lindex 99 kr
Hatt//Second hand 5 kr
Smycken//Milla of Sweden

Och sen måste jag bara få säga att jag är sååååå glad! Det är en grej som jag har letat efter (en accessoar) men inte funnit någonstans men idag hade jag turen på min sida och fick tag på två stycken! Åh! :D Jag ska visa bilder på vad det är imorgon eller övermorgon!



Kommentarer
» Roni

Yes!!full pott supersnyggt!!!:)

kanonfint!

får bara fråga, hur gör man en sån knut som du gjort på klänningen? (kanske är hur enkelt som helst?) :P

» R

Vet du vad som skulle kunna passa dig? Rakt långt hår, det skulle vara så jävla snyggt!

R- Well, tack! Dock så lär det ta ett tag för mitt hår att växa till sig och jag tänker inte lägga ut pengar på hårförlängningar :) Men långt och rakt hår lär jag nog aldrig få i och med att jag har självlockigt och jag har lärt mig att inte använda plattången för ofta :)

älskar din outfit:):)


Kom ihåg






Trackback