Modemässan kväll 1

Tänkte visa lite bilder från vår första kväll här i Köpenhamn, alltså i onsdags. Vi kom hit till mässan vid 18-tiden tror jag och började bygga upp vår monter.



Det blev en väldigt enkel monter men fin. Tyvärr blev det en miss med golvet, vi trodde att det skulle vara betong och helgrått (fint) men istället var det är rätt så fult golv men förhoppningsvis kikar kunderna mer på smyckena än på golvet, hehe.



Broschyrerna på bordet har jag gjort ;)



Det var himla skönt när vi var klara, då var det bara att gå till vandrarhemmet och fixa de sista grejerna där (papper och sådant tråkigt).



Ni kan se mammas smycken på hennes hemsida www.millaofsweden.se där vi även uppdaterat en del med nya bilder osv.



Kommentarer
» BabyH

Ser ut som du har det bara bra, va roligt :) hoppas inte ryggen krånglar allt för mycket med dig bara :/ man tänker verkligen tillbaka på uf-mässan när man ser dom där bilderna, haha :D vi ägde ju där helt klart, och våran "privata" försäljning med för den delen HAHA ;D ha de babe. PUSS :)

va roligt! mycket fina smycken :) hälsa mamma de :P

» Elli

Men åh jag var ju där! Men jag missade erat bås! Så synd:(



http://elinorfashionvintage.blogspot.com

BabyH- Jo det var som sagt skönt att komma hemifrån ett tag och få tänka på annat än om ryggen var allt annat än perfekt under mässan, men det fungerade. Haha och jo visst tänker man tillbaka på uf-mässan men det är ändå den privata försäljningen jag gillar mest ;) haha. Puss puss


Kom ihåg






Trackback