Paljettights


Bild th? Bilder tv tradera.

Just nu väntar jag ivrigt på att ett par paljettights ska landa i min brevlåda. Jag har funderat på att köpa ett par ett tag nu så när jag fann dessa svarta snygga på tradera slog jag snabbt till, dessutom var det ett måste för mig att paljetterna satt tätt intill varandra så jag är så förväntansfull! Jag har dock lite svårt med hur jag ska styla dem.. Har googlat en del men inte hittat en enda outfit med paljettights som fallit mig i smaken. Men sen hittade jag bilden här ovan i en av mina inspirationsmappar och det tyckte jag var snyggt, har tyvärr ingen källa till bilden. Men jag tror att det blir helsvart, kanske med någon leopard detalj eller ett leopardmönstrat plagg, eventuellt något vitt till också. Får se. Är i alla fall sugen på att få prova dem tillsammans med andra grejer i min garderob, vill ha dem hos mig nu nu nu!! :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback