Inviger min löskrage

Hej! Idag inviger jag för första gången min löskrage som jag gjorde för nån månad sedan, förstår inte riktigt varför jag inte använt den innan. Men men. Här hemma är i princip alla sjuka så igår var jag och vaccinerade mig mot årets influensa för min rygg skulle aldrig klara av att hosta så mycket. Önskar det fanns ett vaccin mot vanliga förkylningar också för en sådan kan man allt för enkelt åka på. Annars då.. Jo en nättidning har kontaktat mig angående lite pysselgrejer för deras tidning så det har jag pysslat med igår och idag, men det var tur att det var grejer som gick snabbt, ett par minuter bara. Resultaten blev grymma så jag längtar till jag får visa dem för er. Här kommer i alla fall en outfit.




Klackar//Second hand, röda korset 10 kr
Byxor//Second hand, tradera.se ca 80 kr
Löskrage//Gjort själv (beskrivning finns HÄR)
Body//Cubus 29 kr
Hatt//H&M
99 kr



Kommentarer

Luv it.

» Layla

Snyggt! (som alltid)

» Aaron

They were really stylish Jen. Thought you have wonderful lips and eyes and was so cute how you had the hair kinda to the side, very nice!

» Lina

Riktigt snyggt!

SKITSNYGGT! Tycker ärligt talat alltid att du klär dig snyggt men det här var det snyggaste på länge asså! Löööv it! Du borde gå klädd så här resten av ditt liv haha ;D Kramis!

» Ida

Riktigt fint :)

Så snyggt!

you go girl!!!!! rauwwwr... ;)

Ah underbara brallor!!


Kom ihåg






Trackback