Hemmagjorda strutar och bokstäver

Jag tänkte visa er två strutar som jag har gjort och ska ge bort i julklapp (dock med annat godis). Jag har fått kämpa med dem i och med att ryggen är så dålig så jag har gjort dem medans jag gått, suttit, och legat ner, har även vart tvungen att ta pauser men jag kände att jag ville pyssla lite innan jul. Jag tycker faktiskt att de blev rätt fina. Bokstäverna i fårull är det mamma som har pysslat ihop. Såg förresten att jag var på blogg.se's förstasida med mina julklappstips, kul!




Kommentarer
» Emma

Åh vad man blir sugen på att baka!

Vilka superfina stutar, kul tips!

Ha en fin onsdag! :)



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. Eller kika in för att delta i min tävling?

Super enkla regler, kommentera att du är med hur många ggr du vill!!

http://cindyvuong.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment



Kram

Cindy/http://cindyvuong.blogg.se

» Linn

Åh du gör så fina saker, Jennilie.

Hoppas du blir bättre nu, nu, nu!

Jättefina! Skulle gärna smaka på godiset haha ;)



Sv: Nja, vet inte om du får lösenordet asså.. Jo men klart du ska få det :P Ska bara komma på det först höhö ;D

» Mari

=) Vilken fin blogg.

Vilka fina! :)

» Aaron

Those are just wonderful Jen! Those unique and special gifts have a personal flavor and are sure to please the recipients.

Vilken underbar blogg!! :)

» Elle

Så vackert :D

» Sofia

Så fin knäck, min blir alltid för lös. Jag har väl dåligt tållamod : )


Kom ihåg






Trackback