Fel på bloggen, använd mozilla firefox istället.

Hej. Jag har fått höra att min blogg strulat en del de sista dagarna, vissa av er kommer inte in på bloggen alls utan får bara ett felmeddelande och andra kommer in men kan bara se headern och rubriken på det senaste inlägget. Jag har varit i kontakt med blogg.se och fick veta att det berodde på ett facebook-script och gillaknappen till min facebooksida som jag hade i sidomenyn. Med mozilla firefox funkar det att läsa bloggen och det är det jag använder och har inte märkt av något konstigt däremot verkar det vara internet explorer som krånglar mest. Jag har tagit bort gilla-ikonen men ser att bloggen fortfarande inte funkar som den ska utan det är bara första inlägget som kommer upp. Så det enda jag kan tipsa er om är att byta till mozilla firefox. Funkar det inte som det ska om ännu ett par dagar får jag se om det går att lösa.



Kommentarer
» Julia

Den funkar utmärkt i google chrome :)

» Aaron

I only have IE and actually have not had any problems with your blog at all or blogg.se using it. The only thing that's messed up a little is on the blogg.se front page, the list of the most read or whatever blogs on the right displays kinda jumbled and some lines are unreadable, I have no idea why, thought maybe it was from translation but it's the same untranslated, but other than that it works fine for everything else.


Kom ihåg






Trackback