En tidig julklapp (eller två)



Åh vad jag blev glad när jag gick för att hämta posten och såg ett paket till mig från min vän Melker. Det hade jag verkligen inte väntat mig vilket gjorde det extra roligt. Jag klämde en del på paketet för att försöka lista ut vad det var och gissade på en liten vänskapsbok eller så men tänkte vänta till på julafton innan jag öppnade det. Efter tre timmar hade jag öppnat det, så bra gick det för mig att vänta haha, men jag var så nyfiken. Och oj vad glad jag blev då jag såg vad det var, en Elvis kortlek!!! Så nu äger jag världens snyggaste kortlek :)

I förrgår fick jag också en julklapp men då av fina Solveig och jag kunde inte vänta med den heller och inte blev jag besviken när jag öppnade det. Jag fick en prenumeration på en av mina favorittidningar Hänt BILD. Hon vet hur dålig jag är i ryggen och hur uttråkad jag blir av att bara ligga inne så jag tycker det var en toppen present med en prenumeration.

Annars då.. Jag har bestämt mig för att åka upp till Ume ändå. Jag har svinont i ryggen och en del av mig skriker "är du dum eller, stanna hemma och vila" men min vilja är starkare och jag hoppas helt enkelt att jag inte ska bli sämre, än om jag kommer ha ondare just under resandet. Så ikväll måste jag packa för vi måste åka vid halv fem åt morgon mot flyget. Och en sista grej innan jag avslutar det här inlägget. Jag är lite besviken för mina snaketights och mina skinnbrallor har inte kommit än så jag kommer inte få dem förrän jag kommer hem igen den 9onde januari så det känns lite trist. Men jag fick paljettightsen idag i alla fall och det var dem jag helst ville hinna få så det var en liten tröst. Ciao.



Kommentarer
» Aaron

Fun gift! Gotta love that King of hearts card pose! Classic! Maybe you'll tell the friend the famous Elvis-style response, 'thank you..thank you very much' he always told the audience. Enjoy!

GOD JUL!! :D hoppas nu bara att det finns möjlighet att få träffa dig nu när du kommer upp, vore väldigt trevligt att få träffa dig! jag förtjänar inte att få träffa dig pga att jag alltid lovar att komma ner men aldrig blir av.. men är så mycket som händer jobbar jobbar jobbar sen arbetslös får ångest fastnar på rummet och är sönderstressad.. MEN! nu har jag fått en anställning på 9 månader och när jag samlat ihop en massa semesterdagar inför sommaren eller i augusti när min anställning slutar.....ska inte lova(med tanke på hur det alltid blir, kollar biljetter 2 veckor o snurrar bort det sen..)..... så VILL jag komma ner till Simris och träffa dig! KRAM!


Kom ihåg






Trackback