Byxtips

Igår på stan köpte jag de här chockrosa brallorna som jag spanat in så länge på nätet men aldrig slagit till på. De såg finare ut i verkligheten och måste säga att jag tycker de satt bättre på mig än på H&M's docka, eller de satt mer som jag ville att de skulle sitta. Så jag köpte dem i butik för 299 kr men sen när jag gick in på deras hemsida så såg jag att de reade ut dem där för halva priset (149 kr). I och med det lämnade jag tillbaka dem idag och så beställde jag dem istället för nu vet jag ju att de sitter bra och vilken storlek jag ska ha. Sen hittade jag även en rabattkod på nätet som gav 50 kr rabatt så jag slog till på grå munkjacka också för 79 kr. Hela beställningen med rabatten och frakt blev 218 kr så det var helt klart värt det att beställa dem istället, plus att jag fick en munkjacka.

Byxorna är skitsnygga och sitter bra på så jag kände att jag ville tipsa er om dem. Och som jag skrev tycker jag inte att de är lika fina på dockan för på mig är de lite längre så jag kan vika upp kanten nertill lite (tycker det är snyggare) och ändå är dom i bra längd då. Och enligt mig var de lite lite stora i storleken, eller det beror väl på vilken kroppsform man har för jag har vanligtvis 36 på brallor men dessa fick jag ta i 34 för att de skulle sitta bra i midjan.


H&M 149 kr, LÄNK.
Rabattkoden jag använde var 1304



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback