Vad säger ni?

Hej hopp igen! Jag hade tänkt fråga er en liten grej och skulle självklart bli väldigt glad om ni svarade, vad är det ni gillar att läsa om här på bloggen? Jag vill att ni ska trivas så bra som möjligt då ni klickar er in här och därför är era åsikter väldigt viktiga för mig. Är det mina outfits ni gillar? Bilder från min vardag? Då jag pysslar? Är det för mycket av något? Eller kanske för lite av något? Kom igen nu, det här är er chans att förbättra min blogg så ni ska gilla den så bra som möjligt.




Kommentarer
» Agnes

Jag gillar alla dina bilder, men mest dina outfits. Super bra blogg! kram : )

» Niles

Dags för dagens blogg! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavlin-4-dagens-blogg.html

Jag tycker det är kul att läsa om när du gör om kläder och såna saker. får massor av inspiration då! :D

Hej sötnos. Vilken fin blogg du har, du får gärna kika in på min. Hoppas allt är bra med dig? Var gärna med i min tävling på bloggen genom att vara med på min frågestund. Du får gärna följa mig på bloglovin också så kanske kan jag följa dig också :)

Puss!

Hej sötnos. Vilken fin blogg du har, du får gärna kika in på min. Hoppas allt är bra med dig? Var gärna med i min tävling på bloggen genom att vara med på min frågestund. Du får gärna följa mig på bloglovin också så kanske kan jag följa dig också :)

Puss!

haha ne skoja bara. råkade bli två kommentarer dessutom :P

gillar din blogg som den är men gillar alltid när det kommer lite mer vardagsbilder. förväntar mig också ett litet inlägg med dina tankar och så efter kommande vd avsnitt hihi :)

krya på dig nu. kram!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

Hej! Tycker att du har så inspirerande outfits och tips. För inte alls så mycket pengar kan man se hur snygg ut som helst - och du bevisar det! Keep on goin'!

Jag har läst din blogg varje dag i snart ett år och vad jag älskar är att den är så annorlunda, men ändå lockande, som tex dina vackra bilder och utflykter du går på med din familj :)

Jag har läst din blogg varje dag i snart ett år och vad jag älskar är att den är så annorlunda, men ändå lockande, som tex dina vackra bilder och utflykter du går på med din familj :)

Allt som har med mode att göra gillar jag :) men det är kul med lite vanliga "sa har var min dag" inlägg emellanat ocksa :)

» Hanna

Allt som du skriver vill jag ha kvar men gärna mer av ditt pyssel. Du borde sälja smycken du gjort också, de är så himla fina!

Följa varandra via bloglovin?:) kram

Hanna: Okej, jag ska försöka få in lite mer pyssel för jag har förstått att det är fler som gillar det :) Tack tack.

vad gör du när du inte bloggar, jobbar/går i skolan m.m ? :D

» bea

Jag tycker att du mixar ihop innehållet på bloggen väldigt bra, både vardag, outfits m.m, det ända jag kan tycka är att på vissa outfits kanske du ska dra ner på någon bild men annars är det jättebra, läser din blogg flera gånger varje dag, kram

» emma

jag gillar du när du visar upp saker som du har gjort om, dina outfits och när du shoppar så mycket för så lite :)

» Anna

En frågestund kanske skulle vara kul? =)

Emma: Okej, det är himla bra för mig att veta vad det är ni gillar annars är det ju bara att gissa sig fram :)



Anna: Ja jag kanske har en frågestund någon gång framöver. Du vet väl om att du kan klicka dig in på min kategori "frågor och svar" där finns det massor av svar från mig på frågor från er läsare :)

» Lina

Det jag gillar är variationen. Du har en blogg blandat med mode och vardag och det är en bra kombination. Till slut tröttnar man på bara mode-mode-mode, och det är då du - jämförelse med andra bloggar - kan skriva lite om vardagen eller om någon tv-serie. Eller som när du pysslar, eller visar hur du gör en poncho t.ex. Det är sådana inlägg som jag också tror lockar nya läsare.

jag gillar din blogg skitmycket redan men jag skulle vilja se mer av när du pysslar och är lite händig av dig. Typ som när du visade hur man kan göra en poncho av en filt! mer sånt :D

Jag gillar när du pysslar, både smycken och andra saker. Kom ihåg att du nån gång gjorde ett smyckesställ, om det var format som ett huvud eller nått. Sånt är väldigt inspirerande. Sen såklart kläderna också.



Men lite mer din vanliga vardag, typ vad gillar du för music, filmer och sånt. :)



I like your blog.

» Elin

Älskar att läsa om/se dina loppisfynd och ditt pyssel. Önskar du kunde göra något videoinlägg någon gång då o då:)


Kom ihåg






Trackback