Sveriges Radio i Kristianstad



Nu är det klart! Nästa fredag, alltså om exakt en vecka gör jag radiodebut! Mellan klockan 15.00 och 17.45 kommer jag sitta med i studion och prata om bloggen, second hand och flytten från norr till söder (mer eller mindre), vi kommer ju dock inte bara prata om mig under hela den tiden utan det blir bara ett litet tag vi snackar om mig sen är det ju som vanlig radio med musik, nyheter och så. Det känns faktiskt himla roligt men lite smått nervöst, och jag som nästan aldrig blir nervös. Men men, det ska nog gå bra, förhoppningsvis :)



Kommentarer

vad roligt :O :D du får påminna om det på bloggen så ingen glömmer bort att lyssna :D



sv: så lite så :)

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för att se vilket bra budskap jag vill sprida)

» Malin

Åh så kul! Stort lycka till! :D

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har tävling på min blogg nu som man vinner en valfri vara från Toplady :). Var gärna med & tävla!



http://yarp.blogg.se/2011/august/tavla-om-ett-valfritt-plagg-fran-toplady.html



Kram

» Erika

Sv: Så lite så :)

» AnnaJ

sv: Ja visst är han söt :)

» Elin

Åh, lycka till!!!

haha då läste jag fel:)Lycka till i radiodebuten :)

Så fin blogg du har!

» Maria

Jätte fin blogg :))

Ja, hjälp! Hon är redan 9 månader, 1 år om 3 månader, helt sjukt!

Men vad roligt, vilken radiokanal är det?

men! det ser jag ju i rubriken nu. är det den lokala då?

» anna

kan du visa hur du fixar din meny?

Lycka till! :)

fin design du har :D

Wow vad kul!!Lycka till!

» Ellen

Sv; ja verkligen! Vart är det?:)

Måste bara säga att du har sjukt skygg stil, älskar outfitsen i headern!

Kram

allt bra idag ? :)

Åh grattis till radiodebuten! :D



sv:Så lite så! :D

åh, tack så hemskt mycket! verkligen supersnällt av dig!

vad roligt att vara med på radio! :D finns det någon webbradio eller likanande man kan lyssna på om man inte råkar bo i kristianstad? skulle vara roligt att höra :D

Anna: Det är inte jag som gjort min design så jag har ingen aning om hur min meny är gjorde :)


Kom ihåg






Trackback