Önskemål?

God morgon! Vad glad jag blir av alla era fina och snälla kommentarer på ponchon jag gjorde igår, ni är så himla fantastiska! Jag ska snart iväg till sjukgymnasten för att träna och sedan få akupunktur men innan dess hade jag tänkt fråga er en sak. Vad jag har förstått är det väldigt många av er som gillar inlägg då jag pysslar och är kreativ och det är ju väldigt bra då jag också gillar det. Men det jag undrar är om ni har några specifika önskemål på grejer ni vill se hur man gör? Om ni inte har det så gör jag bara sådant jag själv gillar och hoppas att ni med gör det men om annat kan ni väl tipsa om lite grejer ni skulle vilja se hur man enkelt kan göra själv? Det kan vara smycken, smyckeställ, hur man kan piffa upp plagg, väskor osv.

Kram!



Kommentarer

Jag vill gärna att du ska göra ett inlägg om hur man piffar upp lite olika plagg :)

Kram!


Kom ihåg






Trackback