Mysigt

Sommaren har inte totalt övergett oss än utan idag har vi en fin dag så jag och mamma utnyttjade det genom att äta lunch nere vid hamnen. Jag åt sushi (mums!) och till efterätt delade jag och mamma på en Sin 30 tror jag den hette, det är mjukglass, två kulor med glass, grädde, en gräddbulle, topping och vi valde även att ha på strössel.



Vi passade även på att fota min outfit där.


Skor//Bo ohlsson
Shorts//Avklippta second hand jeans
Skärp//Second hand
Linne//H&M
Väst//Second hand
Hatt/H&M
Väska//Second hand



Kommentarer
» Anita

Stilig outfit :)

» Rocio

Mums med Sushi!

Du!, jag gillar verkligen din väst, hur snygg som helst! ;)

» Elin

Åh, så mumsigt!:)

Så fint! :)

Skorna är verkligen snygga! :D

Västen och bootsen är underbara! Ja hela outfiten är grym. Jag vill ocksa bli grym pa Second hand shoppande! Men jag haller pa och utvecklar min stil, sa det kommer. Hehe.

» bea

det ser väldigt gott ut, fast själv så gillar jag inte sushi... men glassen såg kalasgod ut !:)


Kom ihåg






Trackback