Mina timmar som fredagsgäst hos Hallå Skåne!

Hejsan! Nu är jag hemma igen efter att ha varit en dag i Kristianstad med mamma. Vi började med att gå på stan någon timme (köpte en hatt jag ska visa någon dag), åt och sedan åkte vi till SR-huset. Jag var som tidigare nämnt fredagsgäst hos Sveriges radio i Kristianstad (P4) mellan kl 15.00 och 17.45 där jag pratade lite om bloggen, second hand och flytten från Umeå till Simrishamn. Var det någon av er som lyssnade? Och vad tyckte ni i så fall? Jag tycker det gick bra, var ganska nervös i början men det släppte ganska snabbt då vi kom igång. Det var riktigt kul att få vara där och jag är glad att de ville ha mig där som gäst.

Om ni inte hade chansen att lyssna så går det att lyssna på deras webb här, välj dag och tid. Jag pratade lite här och där men mest mellan klockan 15.00 - 15.30 och sedan mellan 17.00 - 17.30, men om ni inte vill missa något rekommenderar jag er att lyssna de nästan 3 timmarna.

Just innan vi gick in, jag var nervös och taggad.



I ett väntrum där mamma fick sitta och lyssna. Längst till höger bakom glasrutorna är studion där jag, Maria och Gabriel satt.



In the studio.




Kommentarer

Åh vad spännande det måste ha varit att vara med i radio, superkul! :)

» selin

va kul att va med på radio!:)



kika gärna in min fotoblogg: http://bubblegumsmile.blogg.se

Det var väldigt bekvämt att lyssna på din röst, en hobby att ta upp om du vill :)

Linnea: Vad bra att jag hade en bra radioröst, jag kan annars tycka att jag ibland har en lite gnällig röst, hihi.

» Elin

Åh vad kul, nu ska jag lyssna:D


Kom ihåg






Trackback