Min tisdagsoutfit

Hejsan! Igår såg jag klart säsong två av Masterchef Australia så idag började jag se på Junior Masterchef Australia och fasiken vilka talanger!! Det är barn mellan 8-12 år som lagar fantastisk mat och desserter för att vinna titeln. De är hur kunniga som helst och det är bara helt otroligt, man förstår inte att de är så små och lagar sådan mat! Tycker ni borde se ett eller flera avsnitt, det kan ni göra gratis här. Här kommer i alla fall min outift;


Skor//Second hand, tradera.se
Shorts//Second hand, Röda korset
Skärp//Second hand, Loppis
Tröja//Gina tricot
Sjal//Second hand, Loppis



Kommentarer

Tröjan ser riktigt gosig ut!

Snyggt!

» Elin

Åh vilken mmyströja<3

Snyggt!

» Bunny

Ditt hår börjar bli långt, haha! :D

Åh riktigt snyggt. Älskar skorna!

» Sissi

riktigt snyggt :)

Snyggt!

fin du va & gillar bakgrunden! :)

gosh så snyggt!!

härlig blogg bruden !

tummen upp :D

» Catja

snyggo, jag älskar skorna! fett balla.


Kom ihåg






Trackback