Läsarstilen #52

Idag är det 14-åriga Milica (super fint namn!!) som visar upp sin outfit här på bloggen, ni finner hennes blogg HÄR.


Shorts - Avklippta Nudie Jeans
Skjorta - Gina tricot
Skärp - Second hand

Milica säger; "Min inspiration är att snyggt inte alltid måste vara dyrt! När jag går in i en secondhand-butik, så kan jag hitta en eller två outfits för mindre än vad ett plagg kan kosta på andra ställen. Det gör det hela så sjukt roligt!"

Nog för att jag gillar att mixa en del med kläder och smycken så det inte blir en så ren look så tycker jag att det titt som tätt ändå är väldigt snyggt med en ganska enkel outfit, typ som den Milica har på sig. Jag har fått en liten hemlig förälskelse (inte så hemlig längre..) i ljusblå skjortor, tycker det är så himla fint, speciellt till slitna jeansshorts så det inte blir för propert och det är precis så Milica bär upp sin skjorta. Superfin!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!





Kommentarer

allt bra? :)

åh, tack så mycket!

grym blogg!


Kom ihåg






Trackback