In the shop

Hej. I morse var jag som sagt och fick akupunktur, det är min sjukgymnast som gör det så det känns bra för han är väldigt duktig och jag litar fullt ut på honom. Vi körde med sju nålar idag, en nål vid vardera knäskål och fem nålar i ryggen kring svanken. Då han satte i nålarna kändes det inte alls mycket men sen då han rörde i dem som han skulle göra tre gånger (låg med nålarna i en halvtimma) gjorde några av dem riktigt ont men som tur var försvann det efter bara ett par sekunder igen. Vi ska prova fyra gånger till och se om det ger något resultat. Tänkte visa er min simpla outfit som jag går omkring i idag;


Skor//Bo ohlsson
Shorts//Brorsans avklippta jeans
Tröja//Second hand, loppis
Hatt//H&M
Väska//Second hand, loppis



Kommentarer
» Julia

hoppas verkligen det blir bättre! :) jag lider med dig.

» Julia

hoppas verkligen det blir bättre! :) jag lider med dig.

Superfin tröja! Ser jättemysig ut :)

wow

Snygg väska!

Mysigt!



Huu, jag skulle ändå lätt kunna tänka mig att prova akupunktur! Har en del problem med nacken och axlar och är sjukt spänd jämt.

» Sara

läget? :)


Kom ihåg






Trackback