I like your beat

Hej. Imorgon åker ju jag till Sthlm så jag borde nog börja packa men det lär väl bli i natt för det mesta är blött (nytvättat) just nu. Jag är osäker på om det finns internet där vi ska bo eller inte så jag tar med mig datorn och hoppas på det bästa men om inte så hörs vi ju på måndag då jag är tillbaka igen, men jag ska nog hinna med en uppdatering till innan vi åker. Så här har jag i alla fall sett ut idag;


Skor//Nelly.com
Shorts//Second hand, tradera
Virkad tröja//Second hand, Second hand-butiken i Simrishamn
Kavaj//Second hand, loppis



Kommentarer
» Lina

Så sommarfräscht och snyggt! :) Man måste ju passa på medan värmen håller i sig.

» Ebba

Vad är det för überfint hårband? :P

Ah den virkade tröjan är underbar! Hur hittar du alla fina Second hand grejer?

Oh, vilken härlig outfit :)



kolla jätte gärna in min blogg. \/



http://www.beedgy.se/


Kom ihåg






Trackback