Alla klipp med mig från radion!



Hejsan! Nu har jag gjort både er och mig själv en tjänst som tog lite tid men jag kände att det var värt det. Jag var ju som tidigare nämnt med som fredagsgäst hos Sveriges radio i Kristianstad förra fredagen mellan klockan 15.00 och 17.45 vilket var riktigt roligt, första gången jag var med i radio. Jag pratade lite här och var utspritt under timmarna jag satt med i studion så nu har jag samlat ihop alla "klipp" där jag pratar som ni kan lyssna på här ovan. Jag trodde dock att jag skulle kunna lägga in en bild i videon som visas hela tiden men det gick tydligen inte det är därför bilden inte är speciellt snygg, bara min dator, haha (filmade med en kamera). Och just det, jag har som sagt samlat ihop alla klipp som egentligen ligger utspritt under ca 3 timmar det är därför det kan låta lite osammanhängade och en del upprepningar. Säg gärna vad ni tycker om min medverkan.



Kommentarer

sv: ja, absolut :)

» Bunny

Så härlig röst och dialekt! :D

fin blogg du har :)

vilken blogg! snygging! älskar ponchon i headern

Sv: Varsågod! :)

Allt bra med dig ? :D

» mari

Sv =)



Ha en fin dag !!!!

va roligt att få vara med i radio :) var jätte kul att lyssna :)

ja!! att den va, kram på dig

Jättefin blogg! :)



Frågestund på min blogg, fråga gärna något!



http://pelverine.blogg.se/2011/august/glom-inte.html#comment

» bea

det var jättebra :)

Det lät som att det gick super enligt mig! (:

Cool blogg du har! :)


Kom ihåg






Trackback