Nu är jag hemma från loppisen..

Hejsan, nu är jag hemma igen efter att ha gått på loppis i ca en och en halv timme. När dom öppnade var det som vanligt proppfullt med folk och man kunde knappt röra sig där inne (loppisen är en byggnad på tre våningar) men efter ca en timme så blev det mer behagligt och man kunde se grejerna mer.



Självklart (!!) kom vi hem med massa fina grejer.



Jag var himla nöjd och glad.



Det här är det som jag kom hem med, 160 kr fattigare men massor av snygga kläder rikare. Jag köpte fyra par byxor varav tre av dem ska bli shorts, två indianvästar, en jeansjacka, en kofta, en tröja och sist men inte minst tre skärp. Jag ska självklart fota bättre bilder så ni får se allt men det gör jag när plaggen är tvättade och omgjorda :)



Vad gör ni idag mån tro?



Kommentarer

tackar så mycket för din ärliga åsikt! <3

» lea

åh gud vad kul!

Jag skulle också vilja gå på loppis! Blir avis :(

fina grejer handlade du också ;-)

» Catja

västarna ser grymt snygga ut! ohoo

detsamma :)

vilken söt zoopall :D


Kom ihåg






Trackback