Kostymbrallor

Jag har i ett par månader varit ute efter ett par svarta raka byxor, typ kostymbrallor men inte hittat några. Eller ja jag kanske har sett några men har tyckt att de varit för dyra. I söndags på loppisen fann jag i alla fall dessa byxor och tänkte att jag lika gärna kunde chansa då de endast kostade 30 kr. När jag kom hem och provade dem satt dem som en smäck, eller nästan.. De var ca en dm för långa men efter att ha kortat dem är dem precis som jag vill ha dom. Nu måste jag bara komma på hur jag ska matcha dem... Har ni nåra tips eller bra bilder ni kan länka till?


Second hand, 30 kr.



Kommentarer

Tycker du ska matcha med någon tight överdel för en fin kontrast :) Finns ju 1000 variationer, hihi :)



sv: Men tack! Jag gillar den skarpt :) Blev väldigt inspirerad av jeansshortsen du fixade för ett tag sen, hade själv funderat på samma sak så det var skoj att se hur dina blev :) Kram


Kom ihåg






Trackback