Bara ben i april




Skor//Second hand, ca 60 kr
Klänning//Lindex, 25 kr
Kofta//Second hand, 11 kr
Hatt//Secon dhand, 5 kr

Vilken härlig dag, lalala lala lalalala...
Åh vilken super duper fin dag det är idag, jag är så himla glad. Idag kunde man gå med bara ben utan att frysa minsta lilla för det var över 17 grader i skuggan och därmed mycket varmare i den strålande solen. Själv har jag legat ute på gården i en solstol med gårdagens godis och bara njutit i solen och välkomnat flera nya fräknar. Snacka om att man blir på bra humör när det är sånt här väder ute, i APRIL, början av april dessutom! Sinnes. Den här koftan köpte jag förresten på den senaste loppisen jag var på för 11 kr. Jag har länge letat efter en lagomt lång svart kofta i inte för tjockt material och den här var ju perfekt. Nu ska jag ut i solen igen.
Kram!



Kommentarer
» Ida

Vilken tuff klänning :)

Sjukt fin outfit!! Vågar nog inte riktigt gå med bara ben än, men snart så! :D

klänningen är supersnygg !!! :)


Kom ihåg






Trackback