Todays outfit

Idag har jag och moder varit och kikat på ett hus, mest för nyfikenhetens skull men visst blev man allt lite sugen på det. Och det bästa av allt var att om jag skulle få det rum jag ville (och OM vi nu skulle flytta vilket inte alls är troligt, som sagt, mest för nyfikenhetens skull) skulle jag kunna ha en walk in closet, det ni! Man kan ju alltid drömma.

Så här har jag sett ut idag och min väska är rätt ny, köpte den i lördags på en loppis för 15 kr, NÖJD!


Skor - Monki
Klänning - Jencastyle.se
Jacka - Köpt i London
Väska - Second hand
Sjal i håret - Second hand
Örhängen - Second hand
Ringar från blandade ställen


Har ni förresten några planer för den här fredagen?



Kommentarer

sv: åhh tack detsamma :)



supersöt klänning!

Sugen på att bli dagens blogg? Kommentera i så fall inlägget på min blogg. Vinnaren utses i morgon(lördag) kväll!

» anna

gu så JÄKLA snygga ljusblå shorts du har på header bilden :O avundsjuk som bara den!

kikar in och önskar dig en bra helg! :)

Vill du öka dina besökare? Då tycker jag att du går in på min blogg och amäler dig till min tävling! Enkla regler! :D

Haha jag tänkte nog fel då jag läste eller läste fel då jag tänkte :o

Fina skor^^

ÅÅÅÅÅ!!! LOVE YOUR BLOG!

Tack så mycket! :D Tycker det är kul med ny design! Inte så mycket ändringar, men ändå lite roligt.

Din design blev också jättefin! :)



Kul att höra att du mår bättre i alla fall!

Superfin väska du hittat också.

På söndag är det loppis här i Tumba så ska verkligen passa på att gå och kolla om jag kan hitta nåt då också. ;)

sv: det var något med första säsongen av true blood som jag fastnade för, kärleken kanske, är en biiig sucker för love stories. I början var den väl rätt bra men sedan går det bara utför men av någon anledning så kan jag inte sluta kolla. Hoppas nog på att det ska bli bra igen och inte bara en masa sexorgier inkletade i lera och snusk. Får hoppas på det bättre nästa säsong. Ska kolla på tvd såfort jag får en kväll ledig!



tack så mycket :) vi tycker det ska bli spännande! Vi har vart tillsammans i 6 år (imorgon faktiskt) och efter att ha lyssnat på andra var det tid nog haha


Kom ihåg






Trackback