Smyckesförvaring

Är det något vi tjejer ofta samlar på oss är det smycken; örhängen, halsband, ringar, armband osv. Istället för att allt bara ska ligga ihoptrasslat i en låda så har jag hittat små och bra lösningar på bra förvaring för mina smycken (visar dock bara en del på bilderna nedan, ni ser ju bl.a inte mina halsband där).

På min tv har jag en liten ask och två fina silvriga snäckskal.

I fönstret finns mina egengjorde händer och ansikte (om ni vill se bättre bilder på dem, klicka här och här).

Och i min bokhylla finner ni denna guldiga hand som jag fyndade för en tia på en loppis för några veckor sedan.


Hur/var förvarar ni era smycken?



Kommentarer

Snyggt och praktiskt.



Jag har det del vis sådär. Smyckeshängare och sånt. Men jag hänger dom örhängen som får plats på en stor "fönster". Glaset är borta och instället är det spets där. Så att man kan hänga ör hängen där. :P

vart har du köpt "stålhänderna"? grymma ju


Kom ihåg






Trackback