Pyjamas hela dan..

Idag har jag gått omkring i pyjamas, osminkad och med en knut på skallen precis hela dagen. Måste erkänna det att det var så ruggigt skönt!! Behövde en sån dag, en paus från alla outfits, haha! (: MEN eftersom det inte är så himla roligt att visa en sån bild (och har ingen bild för den delen heller) så bjuder jag på en gammal outfit istället. Eftersom det ligger snö på backen är den nog tagen i mars nån gång skulle jag tro?


Nu ska jag surfa runt lite sen lägga mig och sova.
God natt, Kram! =)

Ps. Kika in min bloppis här.



Kommentarer

Holy bananas, vilken snygg outfit! Love it! =D

» Elin

Sv: Hehe, ja.. typ "den kanske jag vill använda sen någon gång"

Ja det är sant, finns jättemånga som gör gratisdesigner! :)

åh älskar den lila klänningen, vart har du köpt den?

» jenny

tack, snyggt


Kom ihåg






Trackback