Outfit söndag


Skor - Monki
Tights - Second hand (20 kr)
Tröja - Second hand (det är egentligen mamma, 20 kr)
Väska - Second hand
Hatt - H&M (79.50 kr)

Jag är lur att jag håller på bli sjuk.. Igår höll jag på frysa ihjäl, hade värsta frossan precis hela dagen och samma sak idag! Ett tag gick jag omkring med dubbla tjocka strumpbyxor, pyjamasbyxor, tröja, en tjocktröja, halsduk, mössa, duntofflor och en filt och frös fortfarande? Och nej, vi har inte kallt här hemma. Hoppas hoppas hoppas jag inte håller på bli sjuk.

Idag har verkligen varit en seg dag också, har bara legat och kikat på One Tree Hill precis hela dagen, fast rätt skönt måste jag medge att det har varit. Undra om det går någon bra film ikväll på tv?

Kram! =)



Kommentarer

Varsågod så lite så! :)



Det kommer säkert gå jättebra! ^^

Åh vad mysig tröja ovan. Och jäklar vad mycket outfits du hann med i veckan förresten! :P

» Agnes

väldigt fint! :)

ja de alltid kul med förändring :) jaa, har fått mer blogg-glöd nu hehe :)



Ja de hopplöst med hårfärgning man vet aldrig vilket färg man slutar med :)

» Fanny

Vad snyggt! Bra du passade i hatt ;)

Ha en fin kväll!

» Alina

nice pics!

» jenny

fint!


Kom ihåg






Trackback