Nu är det dags för min ryggoperation!

Hej och hå vad jag har haft mycket att göra idag, som vanligt skjuter man upp allt till sista dagen! Har bland annat fotat, redigerat och gjort inlägg till 15 outfits idag som mamma kommer få publicera tills jag är pigg nog att ligga vid datorn själv. Har precis tagit en dubbeldusch och tvättat kroppen och håret med något speciellt desinfektionsgrejs, ska göra samma sak åt morgon också, det kommer inte finnas någon renare människa än mig! :P

Det här blir mitt sista inlägg innan operationen som sker imorgon vid lunchtid men eftersom vi ska vara där några timmar innan och dessutom har några timmar att köra dit måste vi åka vid 7 (mamma följer med en natt). Jag kommer stanna på sjukhuset ca 3-7 dagar beroende på hur jag mår och läker, sen blir det sjukskjuts hem så jag får ligga i bilen, kommer ju inte kunna sitta.

Som jag skrev innan kommer mamma få publicera några inlägg jag gjort i ordning så det kommer dyka upp 1 inlägg varje eller varannan dag, ska även be mamma berätta lite kort för er om operationen gått bra och så, men det dyker i så fall upp om några dagar.

Nu ska jag packa det jag ska ha med mig, bädda rent i sängen sen sova några timmar. Och till min släkt och vänner, jag kommer ha min mobil på sjukhuset så ni kan ringa/smsa mig, dock kommer jag ha den på ljudlös när jag sover om det är så att jag inte svarar!

En bild från idag, men ni får inte se mer än så från bilden för då avslöjar jag för mycket av outfiten! :)

Har fått frågan om jag är nervös av väldigt många idag men jag måste svara nej på det, jag känner mig precis som vanligt och väntar fortfarande på att nervositeten ska komma, den kanske gör det imorgon..

Sov gott :)



Kommentarer
» Sofi

Lycka till!! :)

Lycka till! Kommer gå hur bra som helst. :)

lycka till jennilie!:))

kramar!

» Malin

LYCKA TILL!!

lycka till min fina fina fina vän<3

LYCKA TILL! :)

Lycka till!!

Jättesnygg jacka du har på bilden förresten! :)

Lycka till!

Lycka till!!! Hoppas allt går jättebra, håller tummar och tår för dig

lycka till!! :D

» Anna

Hoppas allt går jättebra =)

» Diana

Stort lycka till! :)

Hoppas det har gått bra!! :))

Har gjort samma ryggoperation för några månader sedan, mår bra & är hur pigg som helst nu (förutom överansträngning, ush) men jag måste säga (och kanske varna, haha) att det gör jävligt ont efter operationen! Trodde jag skulle dö, höhö. Och det gick inte att sitta eller gå eller ens ligga normalt.. Men ska inte göra dig nervös, haha förlåt! Men lycka till, hoppas allt har gått bra! :):)

» carro

lycka till

» Sofie

Lycka till!

STOR KRAM & Lycka till!!!

» Hanna

Hoppas allt har gått bra! Håller tummar och tår för att rehabilitering och allt ska gå bra :)

» anna

Hoppas att operationen och rehabiliteringen går bra! :)



oroa dig inte för bloggen, vi läsare är kvar när du mår okej igen, jag iaf :)

Lycka till :)

lycka till med operationen!

Lycka till !! :D

Hoppas allt gått bra....och att du inte behöver ha allt för ont nu efteråt! Kramen

Jag instämmer med Jennike!

Tänker på dig, kram!!

Sofi- Tack! :)

Malin: Tack för lyckönskningen! =)

Anna: Tack så mycket för lyckönskningen! =)

Carro: Tack för lyckönskningen! =)

Martina: Tack!! =)


Kom ihåg






Trackback