Loppmarknader

Jag får väldigt ofta frågan hur och var jag shoppar så billiga grejer second hand och mitt allra bästa tips är loppisar! Jag vet inte hur mycket kläder jag köpt på loppisar, säkert halva min garderob! Nu vet jag ju att det finns ställen här i Sverige där det knappt är några loppisar, tyvärr men då får man hålla sig till second hand butikerna. Nu har jag ju turen att bo så att det ofta är loppisar plus att jag har tillgång till second hand butiker.

Idag har jag varit på två loppisar och kom hem med; En kofta, en skjorta, två tjocktröjor, tre väskor, en sjal och en kjol, för allt det gav jag 175 kr! Här är två bilder från den senaste loppisen jag var på.


Snart kommer två av mina nya grejer upp på bloggen så håll utkik.
Kram :)



Kommentarer

verkar som det alltid är en massa loppisar nere i skåne?


Kom ihåg






Trackback