Läsarstilen #6

Hej. Idag bjuder Jenny, 22 år på sin snygga outfit! Checka hennes blogg här: http://jennysv.blogg.se
Jumpsuit - H&M
Tröja -Monki
Skärp - Second hand
Skor - Skopunkten
Tygpåse - Weekday

Måste först säga det att kika in på Jennys blogg om ni vill se fler snygga outfits! Och med det sagt går vi vidare till outfiten här ovan. Så enkelt, så snyggt och så personligt! Hur söt är inte jumpsuiten hon har på sig?? Galet fin! Och sättet hon har matchat på är så perfekt. Jag gillar att man ser hennes Second hand skärp smyga sig fram, just så man kan ana det och hennes skor är riktigt fina nu till hösten, bekväma (ser dom ut att vara i alla fall) och snygga. Jag gillart!



Vill du också synas på min blogg med din outfit? Klicka här för att läsa hur du går tillväga!



Kommentarer

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

» Elin

Hejsan! Kolla in min blogg som handlar om bland annat shopping, Cheerleading, resor och massor av annat! Släng in en kommentar och säg vad du tycker :)

Kram!


Kom ihåg






Trackback